Abstinens...

Just nu har jag abstinens från tre saker. En av sakerna kan låta löjlig, men det är ju något jag har vant mig vid så det känns konstigt att jag inte kan göra så längre. Det är inget jag valt själv heller. 

Abstinens från att prata med dig.
Abstinens från cola. (Jag har visserligen cola, men den smakar konstigt)
Abstinens från cigg.

Jag hängde ett tag med min kusin, hennes kompis och barnen i lekparken. Efter det gick vi upp till moster och barnen lekte. Min kusins kompis bjöd på cheeze balls och Alvin hade jätteroligt. Han blev dock jättearg när vi skulle gå hem sen. 

Malin kom förbi. Vi tittade på Pretty Little Liars. Vi pratade lite smått. Hon åkte hem. Ville prata med Paul. Började skriva. Raderade. Började skriva. Raderade igen. Har lyckats att inte skriva någonting. Vill. Vågar inte..

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: