Mystisk dröm

Jag hade en jättesjuk dröm inatt. Jag drömde om en killkompis till mig (som jag inte känner så väl). I min dröm var han en polis. Jag skulle vara på polisstationen ett tag för att lära mig att bli polis eller något sånt, men i drömmen blev jag intresserad av honom. Något (minns inte vad) hände och jag gjorde illa mig. Han tröstade mig och sedan kysste han mig.

Efter det sa han inte ett ljud till mig, tills han smsade dagen efter. Han frågade om någon kunde hämta ett borf till honom. I drömmen måste jag ha haft körkort för jag sa att jag kunde fixa det om jag fick låna hans bil (varför gjorde han det inte själv när han hade bil och körkort?). 

Efter att jag lämnat bordet till honom cyklade vi till en gymnastiksal i någon skola. Han hade tydligen ett band där. Utanför gymnastiksalen kysste han mig igen. Och sen vaknade jag.

Någon som vet vad den här drömmen betyder?


Jag älskar ju en annan, så varför drömmer jag om honom?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: