Morning sunshine och för lite kläder

Usch, jag somnade alldeles för sent igår, men Alvin väckte mig för ungefär en timme sen. Jag känner mig jätteseg och har inte ens hunnit klä på mig än eller någonting. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig..Jag har alldeles för lite kläder hihi..

Idag tror jag att jag tänker ta en lugn dag. Jag hittar alltid på massor med saker när jag är barnledig tex, går ut, åker till norrköping som jag gjorde sist.. Idag tror jag att det får bli en myskväll med mig själv. Det kan väl inte vara så fel det heller? Först ett skönt bad och sen tända massor av ljus, duka fram med massor av godis, chips, dricka osv och sen se någon bra film till det. Fast vem vet. Man kan ju alltid ändra sig.

Nu ska jag i alla fall försöka hitta kläder, röka en morgoncigg och börja packa Alvins väska. Alvin ska sova hos sin farmor idag, men först ska han gå på stan med Johan och Clara. Johan hämtar Alvin mellan tolv och två någon gång så jag måste vara klar med all packning och allt klockan tolv.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: