Inte många dagar kvar

Då var jag hemma igen. Jag fick träffa en bebis idag! Hon var så söt. Jag och min kontaktperson hade i alla fall trevligt när vi fikade. Först bokade vi bussbiljetter åt mig till Arlanda, sen växlade jag pengar och sist gick vi och fikade. Det var ganska skönt och avslappnande. Jag tror jag kommer att trivas bra med henne. Vi ska träffas på torsdag igen.

Johan har gått iväg en sväng till stan och Alvin sitter i sitt rum med sina ytterkläder på och leker. Han vägrade att ta av sig dom. Han får väl känna själv att det blir för varmt. När Johan kommer tillbaka måste vi boka tvättid. Finns det ingen måste jag kanske tvätta för hand. Jag behöver kläder inför resan och jag måste snart börja med packningen..

Städa hade jag också tänkt försöka hinna med. Träffa Malin också en sista gång innan jag åker.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: