I går

Jag orkade inte blogga igår. Jag var tröttt, sur och grinig hela dagen. Med undantag från kvällen. Vi åkte hem till Malin en stund igår och åt lite mat. När vi kom tillbaka hem till mamma fick Alvin se en film och efter den nattades han.

Vi skulle ha filmkväll och jag hade ordnat flera filmer. Varken Erik eller Sofia var hemma när vi kom, så vi fick först vänta på dom. Sen skulle Johan klippa Erik och seg som han är så tog det mer än en halvtimme för Erik att sätta sig i stolen. Efter det skulle Erik äta. Det slutade med att vi började kolla på film halv tolv. Erik somnade efter en kvart och Sofia gick och la sig efter ungefär 45 minuter. Vilken filmkväll va?!

Malin och jag kollade i alla fall klart på filmen. Den var jättekonstig. Jag tyckte jättesynd om tjejen som hade huvudrollen, tills det visade sig att hon var helt knäpp i huvudet och inte alls vem jag trodde. 

Efter filmen hade vi jätteroligt när vi gick ut och rökte. Vi larvade oss och helt plötsligt upptäckte Malin att det stod några där, men Johan stod i vägen så jag såg dom inte. Jag viskade någonting till Malin, men jag minns inte vad det var. Jag hörde de andra människorna säga något och helt plötsligt fick jag för mig att säga "Jag hör röster". Vi brast ut i skratt. Hela kvällen var rolig efter det. 


Kvällen avslutades med att Alvin höll om mig när jag skulle sova.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: