Förkylning och svar

Usch. Jag vaknade för en liten stund sen. Det känns som om jag är på väg att bli förkyld. Varför nu? Jag måste ta hand om mig extra noga nu innan jag åker så att jag inte blir förkyld. Jag ringde till Bvc och ställde in tiden som jag hade idag. 

Jag hade tänkt att försöka städa idag, men vi får se hur det går. Vet ännu inte om jag orkar. Dessutom är jag fylld av irritationer idag. Fastighetsskötaren skulle komma den här veckan för att laga mattan i badrummet. Det skulle ta tre dagar. Han har inte kommit än. Kommer han imorgon eller fredag blir ju hela helgen utan toalett. Nej TACK! Idioter!

Fick en fråga av "N" också som jag tänkte svara på.
Jag antar att du menar bilsängen eftersom det var den du sökte på? Den fick han när han fyllde tre av sin gudfar. Hans lillebror hade även haft den tidigare, så jag vet tyvärr inte alls var den är köpt. Om du skull mena sängen som han har nu (den med rutschkanan) så hittade jag den på en köp och sälj sida på facebook. Skulle gärna ha talat om för dig var båda kommer ifrån, men jag har tyvärr ingen aning alls.

N

tack för att du tog dig tid att svara!=) får leta vidare

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: