Pole dancing...

Igår åkte jag ju upp till Stockholm för att prova på Pole dancing. Orkade inte skriva så mycket igår för jag var helt slut när jag kom hem.


färdkost på tåget på väg till Stockholm.



Jag tog en taxi för att hinna i tid och trots att chauffören var usel lyckades jag komma fram. Det var jättefint där inne (vågade inte ta kort). Omklädningsrummet kändes lyxigt (fast väldigt litet). 

Vi fick prova på lite grunder och två snurrar. Det var MYCKET svårare än jag trodde. Fast det var samtidigt jätteroligt. Jag kände mig dock lite utklassad för typ alla klarade av en viss grej på stången, men inte jag. Fast övning ger färdighet. Jag kanske skulle ta och skaffa en stång i alla fall?


Träningsvärk kan jag säga att jag har idag. Jag har träningsvärk från huvud till tå (ellar ja, axlar till tå då). Pole dancing handlar mycket om styrka (och vighet) speciellt i armar och mage. Jag har ingen styrka där. Alvin har väl antagligen mer styrka än mig haha. 


Kläderna jag hade med mig att träna i var antingen för långa eller för korta. Så jag fick köpa ett par där. Lite stora, men jag älskar dom. 



Om man ändå kunde vara sådär stark och vig.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: