En dag fylld av städning

Malin kom över en sväng. Det var oerhört skönt att få prata av sig. Och konstigt nog är jag tydligen inte ensam om att tycka/tänka dessa saker.

Annars har jag bara städat. städat och städat. Jag är ganska trött nu, men jag tänkte hoppa in i duschen med en ansiktsmask på innan jag lägger mig. Jag har mycket att göra imorgon och jag har faktiskt varit vaken i ungefär 26 timmar eller något sånt nu. Jag är löjligt stolt över mig själv som inte har tagit en enda powernap idag.

Imorgon ska vi städa klart det sista och dammsuga överallt. Sedan bär det av till vårdcentralen. Hoppas på det bästa, förväntar mig det sämsta. Johanna skulle köra mig dit. Ebbe skulle köra hem mig. Efter det blir det fika hemma hos mig. Efter det ska jag börja fixa mig. Och sen kommer mina gäster inför kvällen. Malin, Isabell, Jasmine och Mickis ♥ Det kunde inte bli bättre än så!

Jag är redan sjukt taggad inför imorgon kväll! Det kommer bli underbart. Jag ska försöka glömma alla tankar som får mig att bli paranoid och irriterad och verkligen släppa loss. Det var ett tag sen jag gjorde det (Halloween räknas inte! Jag blev full eftersom jag var så nervös(vi kan säga det i alla fall)!). 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: