Godmorgon..

Sådärja.. Nu har jag tillräckligt mycket ork igen för att blogga.. Egentligen hade jag tänkt att börja igår, men dåm var jag på så pissigt humör så det blev inte så..Jag kan berätta mer om gårdagen i ett senare inlägg.. 

Idag är jag inte på speciellt jättebra humör.. Jag har sovit ungefär 2½ timme.. Jag hade förväntat mig sovmorgon eftersom Johan skulle lämna idag, men han kom in i sovrummet och sa att han hade kräkts av smärtan (han har tandvärk) så jag får gå. 

Jag märkte när jag gick upp att jag har frossa och magsmärtor.. Känns mindre kul. Men Alvin måste till dagis idag. Jag har ingen större lust att ha honom hemma idag med tanke på hur allt blev igår. 

Det har i alla fall inte hänt så mycket under dagarna när jag varit sjuk. Ljusen från partylite har kommit och sen har jag umgåtts lite med Lilja.. Annars har det inte hänt så mycket alls faktiskt,,


Ljusen från partylite
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: