Effektiva Arasen

Nu har min syster dragit och jag har faktiskt hunnit med en del.. Jag har städat hela vardagsrummet, inklusive dammsugit. Jag har även bytt duk och lite sånt eftersom jag fick ny i julklapp av farmor.

Balkongen är färdigstädad och hallen är mer än halvstädad. Ska fortsätta med den nu, men det är inte lika lätt när det inte är någon som underhåller Alvin. Alvin har städat sitt rum så det är bara lite i hallen, sovrummet, toaletten och köket kvar sen. Sovrummet är inte direkt mycket i heller.. Värst är toaletten och köket..

Ikväll har jag gjort mig välförtjänt av lite tredje adventmys.. Kanske äta lite pepparkakor och skumtomtar som också var en julklapp? Och någon bra julig film till det kanske..

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: