Shopping, barnvakt och kortspel

Bra start på bloggningen.. Oerhört.. Jag sov till klockan ett.. Det här är inte bra någonstans! Imorgon blir det bättre eftersom jag ska träffa Johanna. Jag måste ha mina rutiner och jag känner lite smått att de börjar falla. Det får inte bli så!

Igår var jag på stan en sväng och handlade lite kläder och lite sånt. Jag löpte även ett spel till Avlin som heter Ali Baba, men det måste jag gå tillbaka med, för det fungerade inte. Det är ju en kamel eller nåt sånt som man ska lägga ned för att sedan hänga på massa saker och sen när det är för mycket så reser den sig och kastar av allt. Problemet med den jag köpte är att den vägrar att lägga sig. Så det var lite trist. 

Jag satt barnvakt till fyra små charmtroll igår också. Det var jättekul och jättemysigt. Två av dom låg och sov redan när jag kom dit. Den äldsta satt och spelade på datorn och den yngsta och jag lekte lite med några legogubbar. Dom fick smörgåsar och vi tittade lite på tv. Sen var det dags för minsta att lägga sig. Äldsta och jag fortsatte titta på tv. Båda låg i soffan och tillslut somnade han där. Hur gulligt som helst. 

På kvällen skulle Johan och jag ha spelat Ali Baba, men eftersom det inte gick bosatte vi oss på balkongen. Vi tände massa öjus, tog ut lite dricka och ostbågar och sen spelade vi lite kort. Det var ett helt okej slut på dagen!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: