Jag ska komma ihåg att blogga bättre, jag lovar!

Jag var så trött idag att jag inte ens orkade blogga när vi kom hem från Chopchop. Det var helt okej där i alla fall. Jag fick en lyckokaka där det stod " You look a million dollars" på. Jag tackar och bockar. Det låter ju positivt i alla fall. Inte för att jag vet vad det betyder, men ändå. 

Efter att vi kommit hem så ville alvins kompis komma över och leka. Jag har inte gjort speciellt mycket alls. Jag satt och letade efter olika tutorials på smink till min maskeraddräkt, men jag hittade inget. Sista timmen har jag setat och provat lite olika ögonskuggsvarianter, men ingen blev bra. Jag får väl prova imorgon igen eller något. Jag har ju i alla fall till lördag på mig. 

Just nu sitter jag med en ansiktsmask som är djuprengörande. Det är ganska skönt. Snart ska jag och lillasyster kolla på skräck. Det blir säkert kul. Och efter det.. Då ska jag sova! Det har jag velat göra sen imorse!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: