Jag är sjuk... igen

Jag är sjuk. HELVETE! Jag har ont i halsen och jag hostar. Min röst är hes och jag vill bara lägga mig i sängen igen. För det är det jag har gjort hela dagen. Legat i sängen. Egentligen skulle jag ha åkt med Johanna till västerås, men jag orkade inte. Jag är helt matt i kroppen. 

Jag orkar inte ens hämta Alvin på dagis idag. Så dåligt mår jag! Johan är inte hemma heller, men det löste sig. Ringde till dagis. Han fick stanna en timme extra (är dom inte underbara på det där dagiset?) så syster ska hämta när hon slutar skolan. 

Nu känns det faktiskt ännu bättre att jag köpte den där jävla bäver filmen åt henne. Hon ställer verkligen upp när det behövs. Min underbara lilla syster! 

För övrigt går tankarna bara till en person. Så fort någon loggar in på msn så hoppar hjärtat till, så fort någon skriver så hoppar hjärtat till. Men det är inte du. Den enda som jag verkligen vill prata med. 


Mobba mig inte för att jag har halsduk på mig. JAg vill inte att halsen ska frysa.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: