Fan vad dåligt jag mår!

Just nu händer det inte speciellt mycket runt omkring mig. Jag är jätteförkyld och har ont i huvudet. Jag orkade helt enkelt inte blogga igår och jag orkar nog inte det idag heller. 

Alvin sov borta så att jag och Johan (som också är förkyld) skulle få ta det lugnt. Jag känner mig nästan värre idag, så det är nästan synd att jag tog det igår och inte idag. Snart kommer min prins hem och jag känner mig inte alls motiverad till det. 

Jag ska försöka sminka mig lite och se om jag blir piggare. Det funkar ibland och om det gör det idag ska jag iväg och titta på när dom spelar Warhammer. Jag hoppas jag orkar komma iväg. 

Nu tar jag en bloggpaus tills jag mår bättre eller tills det händer något roligt att skriva om.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: