Vem har sagt att pengar är viktiga?

Usch snacka om att jag har ångest idag. Jag ska köpa en ny säng till Alvin eftersom den andra håller på att ge med sig nu. Det behövs verkligen en ny säng till honom. Jag vågar inte ens lägga mig bredvid honom i sängen längre. Så nu har jag hittat en som jag sagt att jag ska köpa. 500 kr kostar den. Hon skulle köra hit den för 50 kr så jag slipper hålla på att leta efter skjuts osv. 

Nu är bara dilemmat att jag nyss kollade på kontot. Jag hade visst bara 1000 kr kvar den här månaden. Och med festen på fredag och allt vet jag inte riktigt hur jag ska få ihop det den här månaden. Jag har visserligen storhandlat mat, så jag har så jag klarar mig.  Och alla grejer (nästan) som jag har köpt har varit nödvändiga. 

Man skulle kunna sälja något på blocket? Men vad? Jag har ingenting som jag vill sälja. Jag tycker om mina saker, annars skulle jag väl inte ha dom?

Jag skulle visserligen kunna försöka sälja min bröllopsklänning eftersom bröllopet inte kommer bli av. Den är ju ändå för liten. Fast på något sätt vill jag inte. Det är ju ändå min bröllopsklänning. Min min min.. Ingen annans. Blir jag tillräckligt desperat så kanske den åker. Jag måste försöka komma på någon annan lösning. Någon som har förslag?

Gaymasen

HAHAHA! Fänx. Då vet jag vart jag ska klä ut mig och gå för att få candy. ;-)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: