Storröj i källaren

Vi har varit nere alla tre i källaren och rensat lite. Packat upp en del barnkläder som ska tvättas för att sedan säljas. Så nu gäller det att hitta en tvättid innan festen. Men det får jag kolla imorgon. Jag har redan lagt ut en del saker på en köp och sälj-sida på facebook. Och mer ska läggas ut så snart det är tvättat. 

Jag hoppas jag åtminstone kan få något sålt så att jag får in lite pengar. Jag har även frågat mamma om hjälp med att betala Alvins nya säng. Hon skulle svara imorgon, så nu håller jag tummarna. 

Så det är vad jag har sysslat med under kvällen. Och jag är väldigt ledsen över att säga att jag faktiskt la upp klänningen för säljning, men sånt är livet. Den var ändå för liten och jag har ingen använding för den. Hade jag gift mig i den hade det nog varit annorlunda.


Min klänning
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: