Serienörd

6. Revenge
Revenge handlar om en tjej som heter Emily. Hon har flyttat tillbaka till stället där hon växta upp för att kräva ut hämnd. Ordet hämnd förklarar varför jag älskar serien eftersom jag älskar att hämnas på folk.
5. Wizards of Waverly Place
Jättetöntigt, jag vet. Jag älskar verkligen Wizards of Waverly Place som handlar om Alex som bor med sina föräldrar och går i skolan som vilken normal tjej som helst. Fast hon och hennes bröder är inte normala, de är nämligen trollkarlar. Jag verkligen älskar, älskar, älskar den här serien. Den är så sjukt töntig och underbart bra på samma gång. Det är alltid lika kul att se när Alex gör bort sig. Jag är säkert egentligen lite för gammal för den här serien, men det skiter jag i! Jag tycker om den ändå!
4. Suburgatory
I Suburgatory har vi Tessa som tvingas flytta från stadslivet till en förort. Allt är annorlunda och hon passar inte alls in. Varför älskar jag den här serien? Att se hur de lyckas anpassa sina liv ger en hel del skratt.
3. The Lying Game
Tvillingen Emma har tagit över Suttons plats hemma, medan Sutton försöker leta reda på deras biologiska mamma. Hur länge klarar Emma av att låtsas att vara Sutton? Hur lång tid tar det innan någon avslöjar hennes bluff? I The Lying Game är det drama drama och mer drama som gäller. Det är lögner, svek och en sjukt snygg kille. Nämn en bra anledning varför man inte tycker den är bra.
2. The Big Bang Theory
Måste jag verkligen förklara vad The Big Bang Theory är så måste ni seriöst vara födda igår. Om ni nu mot förmodan skulle vara det så handlar det om Penny, hennes grannar Sheldon, Leonard och deras vänner Raj och Howard. Jag älskar The Big Bang Theory för att det är humor rakt igenom (förutom när något sorgligt händer eller jag blir arg på någon karaktär) och det lyckas ALLTID muntra upp mig om jag är ledsen eller nedstämd över något.
1. Pretty Little Liars
Pretty Little Liars är de fyra vännerna Spencer, Hanna, Emily och Aria som egentligen har glidit isär, men ändå håller ihop eftersom de har en gemensam fiende som hotar med att sprida ut deras innersta hemligheter. Mitt i allt detta försöker dom också lösa vem som dödat deras bästa vän.  Det är så mycket drama, spänning och allt i den här serien. Den har verkligen ALLT och jag är helt tokkär i den. Jag kan inte ens förklara varför, men det är något speciellt med den.
Jag har precis setat och kollat igenom några av serierna jag följer. Här är mina top 6 favoriter (1 är favoriten)..

6. Revenge
Revenge handlar om en tjej som heter Emily. Hon har flyttat tillbaka till stället där hon växta upp för att kräva ut hämnd. Ordet hämnd förklarar varför jag älskar serien eftersom jag älskar att hämnas på folk
5. Wizards of Waverly Place
Jättetöntigt, jag vet. Jag älskar verkligen Wizards of Waverly Place som handlar om Alex som bor med sina föräldrar och går i skolan som vilken normal tjej som helst. Fast hon och hennes bröder är inte normala, de är nämligen trollkarlar. Jag verkligen älskar, älskar, älskar den här serien. Den är så sjukt töntig och underbart bra på samma gång. Det är alltid lika kul att se när Alex gör bort sig. Jag är säkert egentligen lite för gammal för den här serien, men det skiter jag i! Jag tycker om den ändå!

4. Suburgatory
I Suburgatory har vi Tessa som tvingas flytta från stadslivet till en förort. Allt är annorlunda och hon passar inte alls in. Varför älskar jag den här serien? Att se hur de lyckas anpassa sina liv ger en hel del skratt. 

3. The Lying Game
Tvillingen Emma har tagit över Suttons plats hemma, medan Sutton försöker leta reda på deras biologiska mamma. Hur länge klarar Emma av att låtsas att vara Sutton? Hur lång tid tar det innan någon avslöjar hennes bluff? I The Lying Game är det drama drama och mer drama som gäller. Det är lögner, svek och en sjukt snygg kille. Nämn en bra anledning varför man inte tycker den är bra.
2. The Big Bang Theory
Måste jag verkligen förklara vad The Big Bang Theory är så måste ni seriöst vara födda igår. Om ni nu mot förmodan skulle vara det så handlar det om Penny, hennes grannar Sheldon, Leonard och deras vänner Raj och Howard. Jag älskar The Big Bang Theory för att det är humor rakt igenom (förutom när något sorgligt händer eller jag blir arg på någon karaktär) och det lyckas ALLTID muntra upp mig om jag är ledsen eller nedstämd över något.

1. Pretty Little Liars
Pretty Little Liars är de fyra vännerna Spencer, Hanna, Emily och Aria som egentligen har glidit isär, men ändå håller ihop eftersom de har en gemensam fiende som hotar med att sprida ut deras innersta hemligheter. Mitt i allt detta försöker dom också lösa vem som dödat deras bästa vän.  Det är så mycket drama, spänning och allt i den här serien. Den har verkligen ALLT och jag är helt tokkär i den. Jag kan inte ens förklara varför, men det är något speciellt med den.

Tyvärr har ju Pretty Little Liars och The Lying Game uppehåll till Januari just nu, men det är bara att vänta. Jag längtar!
Emelie

Haha av alla serier du kollar på är det endast the big bang theory jag ens känner igen. Dock älskar jag den serien!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: