Min bästa vän bävern.. förlåt, jag menar Malin

Idag har Malin varit här och hon muntrade upp mig rejält. Jag skrattade enormt mycket, fast det gör jag ju nästan alltid när jag umgås med henne. Vi ska ta en tripp till Ikea någon dag i veckan också. Det ska bli skönt att få komma lite hemifrån.

Jag skickade ett sms till ett av mina ex idag för att säga grattis i efterskott. I torsdags var det nämligen sex år sedan vi blev tillsammans. Inte illa. Jag fick ett grattis tillbaka. Det är ju tur att folk förstår att jag har lite humor så dom inte tror att jag inte har någon hjärna alls. Fast helt normal är jag kanske inte ändå. 

För övrigt så har Alvin byggt en båt av kuddar idag som han blev väldigt stolt över. Han är väldigt påhittig och det är något jag är väldigt stolt över. 



Nu ska jag och Johan titta på Harry Potter eftersom det inte blev av häromdagen. Till det bad jag honom köpa ostbågar. Nog för att jag var sugen på det, men nu börjar jag undra om han försöker göra mig fet?!

Hur mycket tror han seriöst att jag äter?
Gaymasen

Haha ja ibland glömmer jag också www. men oftast inte. Gammal vana ^^

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: