If a monster came in your room tonight, what would you do?

Det var inte det lättaste att få barnen att somna kan jag tala om. Alvin skrämde upp Line och sa att det fanns monster i rummet. Stackars Line blev rädd så vi fick "ta tag i monstren och kasta ut dom i trapphuset". Tillslut blev Line arg på Alvin. 

Alvin: "det finns visst sjörövarmonster!"
Line: "Det finns det inte alls. Du är dum!"



Nu sover dom i alla fall. Jag funderar också på att lägga mig snart. Det är ju faktiskt en dag imorgon också. Om det är fint väder så går vi nog ut med barnen en liten sväng till lekparken. 

Ps. Jag fick se Paul i camen idag! Det kändes skitbra att se honom efter allt tumult som har varit de senaste dagarna. Han opererades igår och jag såg hur ont han hade idag. Stackarn! Hoppas han känner sig bättre snart!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: