Hata comviq!

Jag har inte kunnat blogga på hela dagen. Jag kunde inte komma åt comviqs hemsida så jag kunde tanka på internet. Mamma skulle hjälpa mig sa hon, men jag tror hon glömde bort mig. Jag har försökt få tag i flera olika som kunde hjälpa mig och tillslut svarade min älskade underbara lillebror i telefonen!

TACK ERIK! ♥

Internet har alltså inte fungerat sen i natt nån gång och det förra inlägget var tidsinställt från igår. 

Idag har jag tagit en underbart skön dusch, haft besök av min gode man och varit allmänt irriterad för att internet inte har fungerat. Jag har försökt få Alvin att städa sitt rum också, men att be honom om det är som att be om en snöstorm i mitten av Juli. Det händer liksom inte. 



Jag idag med min bi tröja!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: