Vänskap

Vi försov oss idag, men Sofia var ganska snabb med att klä på min lillskit så det löste sig nog ändå. Han blev bara en halvtimme försenad. Jag kan inte bestämma mig hur jag ska göra nu. Ska jag vila någon timme eller ska jag trotsa min trötthet och inte lägga mig igen?

Igår kväll kändes det ganska overkligt. Jag bröt kontakten med en av mina bästa vänner. Det kändes som att jag inte direkt hade något val. Hon ville ändå inte ha något mer med mig att göra. Det gör mig jätteledsen och jag saknar henne jättemycket.

Jag trodde att våran vänskap stod över allt, men det gjorde visst inte det. Det är lustigt hur saker och ting kan förändras över småsaker. Jag kände knappt igen henne den sista tiden...

Idag ska vi fortsätta städa och sånt tills imorgon. Och jag måste försöka ringa mamma. Fast allra först måste jag komma på var jag lagt min laddare. Jag lovar er att den har fått fötter och vandrat iväg någonstans..

Det är svårt att känna sig hel, när jag saknar dig
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: