Tips på julklappar till killar?

Sitter och funderar på julklappar. Nästan hälften är klara, men jag har fortfarande en hel del kvar. De flesta är killar. Varför ska det vara så svårt att hitta en julklapp till en kille? Åldern spelar ingen roll, för det är lika svårt ändå. Den yngsta jag har kvar att hitta till är Alvin (tror jag) och den äldsta är runt 40. Sedan har jag en hel del till i varierande åldrar mitt i mellan.

Tjejernas julklappar har jag inga problem med. Varför kan folk bara inte gå runt med en lapp i pannan där det står : "Jag önskar mig det här och det här." ? Julen skulle bli så mycket enklare då. Men visst, det är klart. Det är ju en del av charmen att lyckas komma på det perfekta. 

HJÄLP MIG! Ge mig julklappstips!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: