Du är underbar!

Åh. Just nu känner jag två ord. Lycka och trygghet

Jag har pratat med Paul. Han var inne idag! HURRA! Jag berättade om hur jag hade mått de senaste dagarna och han vände på det. Nu kan jag inte sluta le istället. Jag längtar tills jag får träffa honom. Jag längtar tills hans internet kommer så jag får se honom i camen igen. Bilder finns ju visserligen, men det är inte riktigt samma sak. 

Jag var trött för fyra timmar sedan. Nästan redo att lägga mig för natten. Efter att ha pratat med min underbara förhoppningsvis blivande pojkvän känner jag mig inte trött alls. Jag skulle kunna prata med honom för alltid! Han var tyvärr tvungen att lägga sig. 

Jag funderar på att lägga mig och läsa (väldigt mycket lägga i det här inlägget). Jag har fastnat i en bok igen. Jag förstår inte hur Sidney Sheldon (som för övrigt är en man, blir så trött när folk tar honom för kvinna) lyckas gång på gång. 


Jag var tvungen
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: