Pissfanskithelvete

Idag är det inte en bra dag. Jag har superduper megaångest över typ allt just nu. Pengarna tryter och jag varken vill eller orkar någonting. Jag är sur och tråkig och irriterad. Varför ska allt hända när man inte har mycket pengar kvar? Varför skulle han få symptomen precis nu så vi var tvugna att köpa medicin idag? Varför kostar medicinen runt hundralappen när jag bara har ungefär trehundra kvar?

Varför Varför Varför???

Varför ringde inte soc upp igår om mötet? Måste dom sega så förbannat? Hur svårt kan det vara att boka en tid? Behöver ni hjälp med att hitta telefonen? Ska jag slå numret åt er? Det är liksom snart ingen mening att boka en tid med dagis om tiderna han ska gå där. Det är inte så lång tid kvar.

Varför Varför Varför???

Varför glömmer jag alltid bort att ta mina sömntabletter vid behov? Varför måste jag sova så dåligt på nätterna? Varför får jag sån ångest över allt idag? Varför har jag ingen ork till att städa när jag vet att jag behöver? Varför har jag inte ens börjat packa när jag snart flyttar?

Idag är det ingen bra dag...
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: