Dagens planer.

Jaha. Så var det söndag igen. Johan är över hos Adde och tittar till katten. Alvin springer fram och tillbaka och busar runt. I morse hittade jag mina skor i hans rum till exempel. Det var ju riktigt trevligt.

Malin frågade om jag hade lust att gå på stan idag. Och jag skulle vilja det egentligen, men jag har lite ont i halsen och känner att jag vill ta det lugnt och vila ut idag. Kände mig lite taskig mot Malin när jag sa nej, men jag kan ju inte rå för hur jag mår idag.

Jag ska nog inte göra något speciellt alls idag. Jag tror inte jag orkar det. Fast jag känner att jag har en ganska rastlös dag idag. Dvs. att jag vill göra massor, men inte orkar något. Dessutom har jag fått en finne på ett väldigt obehagligt ställe och det känns när jag går.

Jag såg förresten en jättebra film igår. Devil hette den. Den var inte så läskig och jag blev inte rädd eller hoppade till en endaste gång, men jag tyckte handlingen var jättebra. Och spännande. Helt klart en film jag inte ångrar att jag har sett.

Läste ut Harry Potter gjorde jag igår också. Fy faaaan vad bra den var. Fast jag blev lite sentimental där i slutet. Jag ska inte avslöja vad som hände för er som inte har läst boken. Ni får vänta till filmen kommer. Jag längtar jättemycket tills den kommer på bio. Jag har en känsla av att jag kommer gråta när jag ser den.

Bellatrix Lestrange - The one and only ♥
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: