Äntligen hemma

Jag har inte ens hunnit skriva idag. När jag klev upp blev det att åka iväg med mamma direkt. Jag kom hem för ca två timmar sedan, men då skulle varor packas upp och sedan blev det mat. 

Jag handlade mat för över 2000:- Då kanske ni fattar att jag storhandlade och att det tog tid. Nu är i alla fall all mat inpackad i frysen och sådär. Jag skulle bara behöva städa lite och börja rensa massor i garderober och lådor. Fast det orkar jag inte göra idag. 

Min lillebror kanske kommer hit idag och sover över här! Vi ska se skräckfilmer och ha det mysigt. Han har inte sagt något, men jag chansar på att han vill ha tacos ikväll. Alla tacosgrejer är framplockade (utom det som är i kylen då) och bara inväntar på att det ska bli kväll så dom får ätas upp. 


sofia

mamma och jag ska också äta tacos :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: