Snart flyttar jag!

Nu har jag väntat ett tag på att få blogga. Skulle ha gjort det för ett tag sen, men Jonna ringde och vi pratade ganska så länge hihi.

Nu börjar det bli full rulle med flytten. Nycklarna kommer troligtvis in till fastighetsbolaget imorgon. Då ska de besikta lägenheten och renovera den och SEN får jag flytta in. 

Mamma kommer hit imorgon och tvättar mina fönster och min syster har lovat att hon ska hjälpa mig att flyttstäda sen.

Jag har nästan allting som jag vill ha till min nya lägenhet nu. Det saknas bara en bänk till balkongen, en diskmaskin, ett bord och lite småsaker. Jag kanske behöver en hylla till Alvins rum, men det tror jag får vänta lite. Diskmaskinen får också vänta. 

Jag längtar så otroligt mycket just nu så det är inte sant!
sofia

Vilken dag blir det att städa då ? :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: