Jag ska bli bättre på att blogga! Jag lovar!

Igår orkade jag inte skriva. Jag var helt slut efter stan. Men jag ska ta kort på några av sakerna som jag köpte idag och lägga upp tänkte jag.

Gårkvällen spenderades med att kolla på Fantastic 4 : Rise of the Silver Surfer, umgås med Malin och spela spel med Johan, Vi spelade Kampen mellan Kvinna och Man. Jag kan säga att jag vann! Det var skitkul haha..!

Snart kommer min tvättmaskin hit också. Den kan ni också få se kort på om ni vill! Jag har velat ha en tvättmaskin hur länge som helst, så det känns helt underbart att äntligen få ha en! Nog för att den inte går att använda förrän jag flyttar, men ändå..

Vad dagen annars för med sig har jag ingen aning om än. Den som lever får se.
Zazz

Tja! Har köpt ny tvätt maskin eller en begagnad? Jag köpte en ny för ett tag sen. Med inbyggd torktumlare. Så jävla skönt och så värt. Hur långt är det kvar tills du flyttar?? När du bor i stan kan vi ses meeeer Kram

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: