Städa städa varje fre..onsdag?

Jonna är här. Vi ska se det nya avsnittet av Pretty Little Liars och sedan städa och fixa i lägenheten. Det är ganska mycket att göra och jag har lite ångest över det.. eller.. ganska mycket ångest. Det tar så mycket av mig att göra det. 

Jag har ju ändå något att se fram emot senare, men jag säger inte vad förrän det är dags. Vissa kanske redan vet, men jag har inte sagt det till jättemånga. Först ska jag äta hos Jonna och sen bär det iväg. Tjoho!

Duscha måste jag visst också.. Kanske sminka mig lite.. Mörka ringar under ögonen och stora finnar är ingen hit om man ska göra något kul på kvällen..
Zazz

Har du usb dosa? Jag undrar om du kan lägga serien på en sådan från början och allt du har, så kan jag lägga in den i min dator hemma Puss

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: