illamående..

Jag bloggade ingenting igår. Knappt i förrgår. Jag har inet mått så jättebra. Johan har ju flyttat ut nu och det här är jättesvårt för mig. 

Igår skulle jag vara själv hela dagen och se hur mycket jag klarade. Det var inte alls mycket. Det enda vettiga jag lyckades göra igår var att laga mat. Jonna fick komma och diska upp den sen.

Jag ska ta en dag i taget. Och rutiner kommer fastnar inte över natten. I alla fall inte på mig.. Det är så jobbigt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag mår illa och känner mig sjuk(are?) för att jag inte klarar av någonting. Allt blir en ond cirkel. När jag försöker be om hjälp mår jag illa. Riktigt illa. 

Jag måste försöka och träna, sen borde det inte vara några problem.
sofia

<3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: