Helt sjukt vad man kan bli skrämd lätt..

Igår kväll var Jonna här och kollade på Husk med mig och min syster. Slutet på filmen var inte ens bra. Filmen var inte läskig heller, fast jag råkade hoppa till när en lampa tändes för jag var inte alls beredd haha..

I alla fall så kollade vi på en komedi efter Husk och Jonna blev trött så hon orkade inte se klart den. Hon gick hem och vi satt kvar på balkongen. Vi hade jättemysigt.

Efter typ halva filmen så blev det lite kyligt så vi tänkte ta in datorn till sovrummet och kolla klart där. Så vo började plocka in grejerna i köket och vardagsrummet. Jag kände att jag var kissnödig och skulle gå på toa när jag märkte att min ytterdörr var på glänt. Min ytterdörr är en sån som låser sig själv när man stänger den, så ni kan ju tänka er att det var lite smått obehagligt.

Jag stängde dörren och började kolla i alla rum och alla garderober ifall det var någon annan här. Jag vet hur osannolikt det skulle vara, men man måste ju vara på säkra sidan ändå. 

När jag går och letar så går Sofia bakom mig och helt plötsligt skriker hon till för att hon är rädd. Någon som vill gissa på att jag nästan fick en hjärtattack där? Det tog några minuter att varva ner från det skriket..

Vi kom i alla fall fram till att dörren kanske inte åkte helt igen när Jonna skulle gå hem (den kan vara lite seg att stänga, det måste verkligen klicka till).

Hursomhelst så var ingen här och vi mår bra. Jonna är på väg hit och vi ska strax se Pretty Little Liars.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: