Baka baka liten kaka

Linda och Sofia har sovit här i två nätter. Det har varit hur mysigt som helst, men nu har Linda åkt hem. Fast det är lika mysigt med bara Sofia.

Jag har tagit några bilder som kommer att komma upp så fort jag orkar lägga in dom på datorn. Jag har varit lite för lat för att lägga in dom än. 

Idag har vi roliga planer. Först ska Johan komma hit en liten stund. Han ville umgås lite med Alvin. Och sen ska vi baka. Vi ska baka rainbow cupcakes. Jag hoppas att dom blir lyckade.. och goda.. Varken Fia eller jag har gjort cupcakes förut så det ska bli spännande. Vi funderar även på att göra egna munkar. 

Egentligen skulle vi ha bakat igår, men det fanns inte karamellfärg på affären här. Vi hade tänkt att gå till en annan affär, men då började det regna så vi sköt upp det till idag istället. Linda och Jonna var jättesnälla som gick och köpte karamellfärgen åt mig för jag orkade inte. 

Om cupcakesen blir bra så lägger jag upp bilder och recept senare. Det ska verkligen bli roligt!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: