Ugglan mrs. Bush

Jag bestämde mig för att lägga mig i ett bad och då kom Johan in och drog århundradets sämsta skämt "Gorge Bush och hans fru skilde sig och hon flyttade till dig.

Okej, jag erkänner. Jag är inne i en sån här orkar-fan-inte-raka-mig-period. Jag bestämde mig ändå för att vräka Mrs. Bush. Hon fick inte bo kvar längre. Hon har bott hos mig alldeles för länge nu och hon gör mig ändå deprimerad. 

När jag sen skulle raka benen så höll jag på att ramla. Alltid när jag ramlar så låter jag som en uggla. Jag skriker HOOOOO.. Okej, det blev kanske inte så kul när jag skrev ner det. Man måste ha varit där för att förstå det roliga. Eller åtminstånde hört mig skrika HOOOOO förut. Nej, förresten. Vad pratar jag om. Jag vill inte ha er i min dusch. Gå hem pervon!

Okej, eftersom ni tjatar.. En liten sneak peak kan ni få ändå...


Sara i duschen?


En uggla?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: