Vad säger man istället för God morgpn när det inte är en speciellt God morgon?

Usch. Jag har varit vaken i en halvtimme, men jag har inte vaknat än. Jag for upp ur sängen för jag trodde jag hade försovit mig igen. Jag försökte minnas om klockan hade ringt, ,men det kunde jag inte minnas. Varför lyckas jag alltid stänga av den när jag sover?

Sen kollade jag på klockan igen. Det var två minuter kvar tills den skulle ringa. Jag hade inte försovit mig. Däremot hittar jag en Alvin som leker med saker han inte får och försöker göra hyss. Vi börjar bråka. 

Jag känner att jag inte riktigt fungerar idag. Och så ska jag lyckas ta mig till den där jävla vårdcentralen sen också. Som tur är fixade Johan så att Alvin får vara på dagis idag med. Gud vad skönt. Därför ska jag nu bara byta blöja på honom, klä på honom och släpa iväg honom. Vilket jag antar inte blir lätt. Vi är inte det minsta sams idag.

Nu måste jag sätta lite fart. Han står och äter popcorn fast att jag har sagt åt honom ungefär tusen gånger. Att ordet Nej inte hjälper börjar kännas ganska jobbigt!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: