Mystisk dröm

Efter att vi lämnade Alvin på dagis bestämde jag för att lägga mig en stund och sova igen. Jag är inte säker på att jag skulle ha gjort det för jag drömde en jättekonstig dröm.  De flesta kommer inte fatta och det är knappt så jag gör det själv, men jag ska försöka förklara den.

Jag var på fest hos en före detta kompis till mig (vi bröt kontakten när hon anklagade mig för att snacka skit om hennes vänner) och hon trodde tydligen att vi var jättebra vänner nu i drömmen. Hon hade en dj av någon anledning.

På någons telefon såg jag en bild på en annan fd vän (tänker inte nämna skälen här och jag tror dessutom att hon läser det här). Hon skulle tydligen vara där. Jag letade överallt efter henne. Jag hade ont i magen eftersom jag vet hur det blev sist vi stötte på varandra. Och jag hade ingen lust att förstöra en helt okej fest. 

Helt plötsligt dök hon upp bakom dj-båset och kramade om mig. Hon sa att hon önskade att gammalt kunde vara glömt. Att vi skulle bli vänner igen och att jag skulle svara på hennes vänförfrågan på facebook. Jag visste inte vad jag skulle säga. 

Helt plötsligt dök Vladimir Consigny (Patrice i Inbetweeners) upp bakom mig och ville dansa macarena. Han var inte alls fransk eller nåt annat i drömmen. Han var svensk! Vi började dansa och det gjorde alla andra med. Efter det drog han in mig i ett hörn och sa att han ville ha sex med mig. Innan jag hann säga nej så vaknade jag av att Fisen ringde på dörren. 

Drömmen känns jättekonstig och jag förstår inte alls vad den betyder. Den första personen har jag tex inte tänkt på alls under flera år. Varför skulle hon dyka upp i drömmen? Den andra personen saknar jag ju, men jag vet att det blir bara fel om vi är vänner. Vladimir kan ju vara för att jag såg det avsnittet där han var med igår innan jag gick och la mig.


Vladimir
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: