Hemma nu

Jag HATAR sj!! Igår när jag skulle ta tåget hem så bytte dom spår. Utan att säga till. Jättekul! Eller inte.. Sista tåget hem gick halv 12. Malin var en ängel som skjutsade hem mig från tågstationen. Efter det var jag helt slut.

Resan gick bra i alla fall. Jag kunde bara sova två timmar på bussen, för sen hade jag solen i ögonen. Heathrow var ett PARADIS! Eller.. Ja.. Taxfreen va det åtminstone... Det fanns Gucci, Dior, Victorias secret och typ tusen andra affärer. Inte för att jag ens hade råd att gå in och titta i dom, men ändå. Hittade en väska jag ville ha. "Bara" 130 pund.

Jag räknade ut igår att bara resetiden (om man inte räknar med all väntan) var ca åtta timmar. Fast det var helt klart värt det. Och jag funderar på att åka i februari igen. Januari blir för tidigt, måste ju hinna få ihop lite pengar först. 

Pratade precis med min pojkvän på msn också. Så att han vet att jag lever och kom hem okej. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: