Take me away from here

Jag stängde av larmet i sömnen igen. Alvin väckte mig vid elva. Jag gick ut i vardagsrummet och såg ett bombnedslag. Det var ju hur fint som helst här inne igår. Tomten som jag köpte igår hade Alvin dessutom tagit bort de fastlimmade glasögonen på. Tack Alvin. Inte ens 24 timmar kunde han låta den vara hel. 

Nu måste jag städa vardagsrummet idag igen. Sovrummet ska också städas. Toaletten ska städas. Johan tar köket. Och jag ska dessutom handla all julmat idag. 

Inte den bästa morgonen. Ikväll tänker jag minsann kolla på The Inbetweeners och bara försöka koppla av. Jag önskar jag var hos min pojkvän. 


Anonym

det förstår du väl att du inte kan lämna honom ensam vaken om mornarna...??

Zazz

Det gör hon inte heller.. Han stiger upp av egen maskin.. de är lixom ingen bebis vi pratar om.. Han fyller fyra år!! Dem är smartare än vad vid vuxna kan förstå... jag har en egen som fyller 5 snart så jag vet.. Tissel Tassel och små rackar tyg.. då är man tyst som en mus Man vill ju inte bli på kommen men ack så roligt att busa!!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: