Jag är en tönt!

Idag är det min sista dag här. Jag vill inte riktigt åka hem än. Självklart saknar jag ju Alvin och några till, men det känns så bra här. Han får mig att känna mig hemma och det är helt underbart. 

Igår var jag ju på stan och hittade lite julklappar. Nu har jag bara fem kvar att hitta till. Eller är det sex? I alla fall. Jag är jättenöjd med dagen på stan igår. Om man bortser från att Gemma inte kunde komma och det regnade ungefär hälften av tiden. 

På kvällen kom Nathan hit en stund. Det var kul att se honom. Fast han och Paul pratade snabbt om saker jag inte fattade så jag kände mig lite lost till och från.

Efter det försökte Paul lära mig att spela Dreadfleet eller vad det nu heter. Nåt spel om pirater och tärningar. Jag vann! Fast han hjälpte mig visserligen hela tiden. Det var jättekul (jag vet, jag är världens tönt nu). Jag vill lära mig spela det där på riktigt. Varför känner jag ingen hemma som spelar det?

Jag vet inte exakt vad vi ska göra idag, för jag har inte riktigt fattat. Jag tror vi ska iväg någonstans, men var har jag inte förstått. Det blir nog kul i alla fall. 

Paul slutar tidigare idag dessutom och kommer komma hem om bara några timmar. Jag längtar så mycket efter honom! Vad kommer jag inte göra när jag har åkt hem då?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: