Irritation!

Jag blir så frustrerad! Varför måste folk lägga sig i hur jag uppfostrar min son, vad jag lär honom och inte lär honom?

Snart kan man ju inte skriva någonting någonstans utan att folk ska ha kommentarer om allt! Alvin tog av sig blöjan och kissade i sängen. Helt plötsligt får jag en kommentar om att han är ju snart fyra, borde han verkligen ha blöja fortfarande?

Är det mitt fel att han inte kan kontrollera sin blåsa? Är det mitt fel att han inte vill säga till? ÄR DET MITT JÄVLA FEL? Kom och säg det i så fall. Då får du i alla fall chansen att säga det till mitt ansikte och känna dig som en bättre människa.. 

Fast egentligen tycker jag inte att du ska öppna din käft! Speciellt inte eftersom din egen unge går och slår andra barn med spadar som lämnar ett jack ovanför ögonbrynet. Uppfostra du dina barn så uppfostrar jag mitt! 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: