50 frågor att lära känna mig bättre på..

1. Vad heter du? Sara
2. Hur gammal är du? 22
3. Vart bor du? I Eskilstuna
4. Hårfärg? Rödbrun för tillfället

5. Ögonfärg? Blå

6. Hur lång är du? 169 cm
7. Kär? Ja
8. Singel eller upptagen? Singel för tillfället, men hoppas att det kanske ändras snart
9. Hur många har du kysst? Ingen aning
10. När och vem kysste du senast? Jag minns inte.. 
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Flera gånger
12. När hade du senast sex och med vem? Några månader sen. Erik hette han
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Det beror .. Till och från i fem år med Johan. Annars är jag inte säker på hur länge jag varit tillsammans med någon utan uppehåll.

14. Dumpat någon? Jodå
15. Blivit dumpad? Japp
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Lite småtöntiga killar. Musiker. Jag är en sucker för bruna ögon.
17. Vad har du för mobil? Nokia
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa som det inte fanns en morgondag.
20. Favoritfärg? Svart, rosa, lila och grön
21. Favorit Film? Mean Girls och typ 700 till. 
22. Bok? Inget varar för evigt
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon. Och mina läppar. Att jag är ganska modig också..

25. Vad gillar du minst med dig själv? Min mage. Och mitt humör
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? Alvin
27. En person du älskar? Alvin
28. En person du hatar? Allt för många

29. Ut och festa eller myskväll? Mysa
30. Saknar du någon just nu? Eftersom det är tidsinställt och jag inte är hemma saknar jag nog Alvin
31. Vad är det bästa som hänt dig? Alvin, utan tvekan
32. Beroende av något? För mycket
33. Ditt livs största misstag? Inget
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det då vara? Alvin
35. Har du några tatueringar? fem
36. Piercingar? Nej
37. Vem är mest lik dig? Jag vet inte
38. Har du någon förebild? Min mamma, Joan Jett och June Carter Cash
39. Vad ska du göra idag? Tidsinställt som sagt så jag vet inte. 
40. Vad är det värsta du vet? Lögner

41. Vad är det bästa du vet? Att se Alvin le
42. Vad åt du senast? Vet ju tyvärr inte det. Om jag känner mig själv rätt gissar jag på godis
43. Vad vill du ha just nu? Julafton
44. Vad köpte du senast? Vet jag ju dessvärre inte
45. Vem är din favorit kändis? Jackson Rathbone
46. Vilken är din favoritställning? Min hemlighet. Det delar jag faktiskt inte med mig av
47. Tränar du? Jag försöker, men jag glömmer ofta bort det
48. När går du och lägger dig? För sent. Mellan tolv och tre.
49. Vad är klockan nu? 22:22
50. Är du nöjd med ditt liv? Till och från, men mesta dels JA!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: