Blå himmel

Jag glömde lite bort gårdagen. Det hände saker hela tiden och helt plätsligt var dagen slut. 

Först sov en kompis över här och sen kom pappa och hans fru med lite kläder som dom hade köpt till mig och Alvin. De var här en liten stund och när de hade gått gick Jonna, Alvin och jag till affären. Sen blev det mat. Gick ut och umgicks med Jonna en stund. Linda kom förbi. Dags att sova. 

Idag är det jättefint väder och jag undrar vad man ska hitta på idag. Det skulle kanske inte vara helt fel att åka och bada, men jag vet inte vem vi ska åka med. Vill helst åka bil då det är lättast med Alvin. Det kanske duger med picknick ute i lekparken bara. Det lär väl vara fler barn där som Alvin kan leka med där. Vi får se hur det blir. 


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: