Underbar natt med min absoluta nummer ett

Jag och min söta syster kollade klart på alla bring it on-filmerna. Vi gick och la oss någon gång efter ett. Alla somnade ganska så fort. 

Någon gång i natt vaknade Alvin. Jag kände "Nej, jag pallar inte nu!" Jag var jättetrött. Så jag struntade i honom och somnade om. Nej, jag skojade bara. Fast jag orkade inte få honom att somna om genom att sitta och sjunga och ha mig. Så jag tog mitt täcke och min kudde och la mig i hans säng. Vi låg och myste en liten stund innan båda somnade.

Han gav mig dessutom lite sovmorgon imorse. Han brukar oftast vakna halv nio, men idag var det en timme senare. Då låg vi och myste lite i sängen innan vi gick upp. Det var ett väldigt bra sätt att vakna på. Jag fick ligga brevid min nummer ett ♥

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: