Plants vs Zombies

Hoppsan. Jag glömde visst bort bloggen lite igår. Jag blev lite sur över en bagatell och satte mig för att spela en stund. Jag upptäckte ett nytt spel och blev fast hela kvällen! Det var jätteroligt och svårt vid vissa tillfällen. Jag satt och skrek och hade mig. Roligt man kan ha haha..



I natt/morse (vet inte tiden exakt) kom Alvin in och la sig breve mig. Trodde han skulle ligga i tio mimuter, men jag tror han låg över en eller två timmar om inte mer brevid mig. Vi låg och myste och halvsov båda två. Det var helt underbart! 

Idag ska min bror komma över och sova tror jag. Om jag nu får tag i honom någon gång. Vi ska se scream-filmerna och ha det bra. Nog för att dom inte är läskiga, men han ville se dom i alla fall. Det passar egentligen ganska bra för mig. Jag tycker nämligen att Timothy Olyphant är råhet i tvåan. 

såååå heeet...

Försvinner in i spelets värld en liten stund nu...
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: