När det inte riktigt går som det ska..

Igår kväll planerade jag vad jag skulle göra idag.. Först skulle jag åka till praktiken eftersom jag inte åkte dit igår. Jag skulle ta nya tag och jobba på bra. Sen skulle jag hämta Alvin på fritids, komma hem och starta diskmaskinen och tvättmaskinen. Jag skulle städa lite i hallen och sedan laga mat. Om jag orkade sen på kvällen så skulle jag överväga lite träning på mitt WII. 
 
Verkligheten blev inte riktigt samma sak. Jag vaknade med världens frossa och magknip. Jag klarade inte av att ta mig till praktiken och Marcus fick lämna Alvin på skolan för att jag inte orkade gå. Jag har tagit ett varmt bad, men det har inte släppt.. Nu ligger jag vackert nerbäddad i soffan och funderar på vad jag ska göra. Jag känner mig sjukt rastlös och blir snart tokig av att bara ligga ner. 
 
Jag skulle behöva städa, handla, hänga tvätt, plocka ur diskmaskinen (jag var i alla fall duktig som startade på diskmaskinen och tvättmaskinen i morse) och hämta ut ett paket på posten. Istället ligger jag här.. Helt oduglig.. Blä.. 
 
 
 
 
 
 
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Men ååh, krya på dig!!

Svar: tack <3
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: