Äntligen har jag sett den!

 
Igår kväll såg jag en film som jag har velat se hur länge som helst. The Fault in Our Stars (på svenska har dom översatt till Förr eller senare exploderar jag, rätt dålig översättning om ni frågar mig). Jag var lite skeptiskt, med tanke på hur alla har prisat den här filmen så mycket. Men jag måste faktiskt säga att den var helt underbar. Jag älskar den verkligen.
 
Stämningen var helt perfekt också. Jag satt ensam i min soffa med ett glas cola. Taklampan var släckt och jag var omringad av en massa tända ljus som doftade gott. Supermysigt var det! Rekommenderar den här filmen verkligen. Den var inte alls som jag trodde och det var så tur.. Om du gillar romantiska filmer så ska du defenitivt se den!
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: