Repa på stan

Jag var helt slut när jag kom hem igår så jag orkade inte blogga.. Jag somnade nästan i soffan när vi kollade på Project Runway. När jag väl gick och la mig somnade jag nästan på en gång.. Jag sov lite bättre inatt, men inte så bra som jag skulle ha velat..
 
Idag står rep nere på stan på schemat. Vi ska repa och sälja biljetter samtidigt. Det kan nog bli kul, men jag är superseg idag så jag är inte direkt taggad för det just nu.. Eftersom jag inte är med i pjäsen utan bara regisserar min del Flickan med Svavelstickorna antar jag att jag kommer få sälja biljetter och så. Hon som spelar flickan kan nämnligen inte komma på repet idag. 
 
För varje dag som jag är på repet längtar jag bara mer och mer till julen
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: