När saker och ting strular

Jag vet inte riktigt vad som hände igår. Nätet la av helt. Både wifi och mobil. Jätteskumt, men nu funkar det igen. Det är skönt, men något som inte verkar fungera för mig är Försäkringskassans hemsida. Jag kan gå in på deras hemsida, men när jag försöker logga in så hänger sig sidan och jag får upp något error meddelande typ (minns inte exakt vad det stod). Någon mer som har det eller är det bara jag?
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska hoppas på att FK ringer mig idag som dom har sagt, annars får jag ringa upp i eftermiddag och säga till. Jag ska försöka städa lite också. Egentligen har jag DBT idag också, men jag vet inte riktigt om jag ska gå än eller inte. Jag har ont i magen. Blir det bättre så kommer jag att gå, men är det som det är nu så får jag nog ta och stanna hemma.. Tiden får utvisa det..
 
Den här fina killen låg i alla fall och kramades med mig imorse. Det var mysigt..Något trevligt den här dagen
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: