Migrän och biljettförsäljning

Usch.. Jag vaknade upp med migrän idag. Det var inte alls kul.. Helst av allt vill jag lägga mig och bara vila resten av dagen, men jag ska hämta Alvin 13.30 i skolan och sen ska vi åka ner på stan. Vi och några fler ska sälja biljetter på till tomtemors magiska jul bland annat.. Kom och hälsa på vetja. Jag står där från klockan två. Vi kommer att stå vid fontänen på torget. Jag vet inte exakt hur länge jag och Alvin ska stå, men det blir nog ett tag i alla fall..
 
Som vanligt när jag har migrän är det solbrillor på. Nu hoppas jag bara att det går över innan vi ska stå på stan.
Tuuli

Så snygga solbrillor!! - Klicka gärna in och kika på mina julklappstips, du hittar länkarna till inläggen under min header!

Svar: haha tack :P Det ska jag göra :p
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: