Dejt med min fina

Idag har jag och min fina varit på dejt. Efter att vi varit på tomtemors magiska jul (där jag fick sälja biljetter idag) så gick vi till Wild Western Burgers. Det var riktigt fint där inne måste jag säga. Jag älskar stämningen som dom har fått till.. Det kändes nästan, men bara nästan, som att vara på high chaparral igen. Köket var i "fängelset" och kocken hade fängelsekläder på sig. Riktigt kul att se.
 
Jag beställde en Tuco the ugly (en nachotallrik) och Marcus beställde en Reloaded (entrecote, pommes och rödvinssås). Det var jättegott och jag blev jättemätt, men nästa gång funderar jag faktiskt på att ta kött jag med. Jag smakade en bit av köttet och herregud vad gott det var! Det var en helt perfekt köttbit! Inte seg eller någonting. Supergott! Ångrar mig lite såhär i efterhand att jag faktiskt inte tog kött, men men.. Det får bli nästa gång istället.
 
Efter maten så gick vi på bio och såg Hunger Games: Mockingjay part 1. Jag tyckte att den var rätt okej faktiskt. Den var ungefär som väntat, med några få tvister då såklart. När filmen var slut tog vi oss en promenad hem och nu ska vi mysa i soffan framför Starving Games som tydligen är en parodi på Hunger Games.. Jag är inte helt överförtjust i parodier så därför har jag valt att inte kolla på den än. Jag hoppas den är bra i alla fall..
 
Min fina när vi väntade på maten
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: