Jag har en liten nyhet..

Iadg är en sån sjukt bra dag. Det känns som att alla våra drömmar och hopp blev besvarade! Det kanske låter lite fjantigt att skriva så, men det är så jag känner just nu. Min lycka går inte ens att beskriva i ord. Allt slit, alla tårar, allt har äntligen gett ett resultat..

Johan har fått en anställning! Och han ska dit på introduktion redan på torsdag nästa vecka! Vi är så extremt glada!

Du lyckades älskling! Jag är så glad och stolt över dig! (bilden från en kryssning vi tog förra året)
Olympia Thurfjell

Hej!
Jag har nu en veckans blogg på min blogg. Det vore kul om du ville delta!
http://lympan.blogg.se/2014/may/veckans-blogg-2.html#comment

sofia

Happy for you!

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Grattis grattis till Johan!! Bra gjort!

Svar: Jag är så stolt över honom :)
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: